Za co można dostać filtra w Google

Coraz częściej wiele klientów mnie pyta dlaczego ich strona która była na konkretne frazy ma wysokich pozycjach z dnia na dzień spadła o 40 i więcej pozycji w dół w SERPach. Chodzi oczywiście o filtr.

Można rozróżnić dwa rodzaje filtrów:

  • filtr ręczny – filtr który jest skutkiem ręcznej moderacji pracownika google
  • filtr automatyczny – filtr który jest skutkiem algorytmu google.

Za co można dostać filtr ?

  • za zbyt szybki przyrost linków
  • za umieszczenie systemu wymiany linków na stronie
  • za brak unikalnego contentu na stronie ( powieloyn tekst itp)
  • za zbyt intensywną optymalizację SEO ( zbyt duża liczba słów kluczowych itp)
  • za spadek ilości linków
  • za zbyt dużą ilość linków na stronie ( frama linków)
  • za zbyt dużo linków wychodzących
  • za linki przychodzące
  • za brak dywersyfikacji ( jest wiele metod dywersyfikacji linków np jeżeli nie do naszej strony prowadzi 1000 linków z wielu domen z anchorem X a z Anchorem Y nie prowadzi żaden link.
  • za wirusy na stronie

Dodaj komentarz